Instagram Şifre Bulma – Detaylı Anlatım

Instagram Şifre Bulma – Detaylı Anlatım

Instagram, insanların keyifli zaman geçirdikleri mobil uygulamalardan bir tanesidir. Instagram şifre kırma ile insanlar farklı kişilerin ya da tanıdıklarının şifrelerini ele geçirebilir. Bu işlem bazen bir şaka bazen ise farklı nedenlerden dolayı yapılabilir. https://instagramtakipcisatinal.com/ sizde hemen şifre kırmak için sitemizden bilgi alabilirsiniz.

Intagram Hakkındainstagram şifre kırma

İnternet teknolojisinin gelişmesi ve ardından da akıllı telefonların kullanımı, mobil uygulamaların ortaya çıkmasına neden oldu. Bu uygulamalar arasında yer alan Instagram, istikrarlı bir şekilde kendini geliştirerek 1 milyar kullanıcı barajını aşmayı başardı.

Instagram, insanların fotoğraf ve video paylaşımı yapabilecekleri bir platformdur. İnsanlar isterlerse arkadaşlarını takip edebilir ve onların gönderilerine beğeni ve yorum yapabilir. Üstelik burayı kullanan çok sayıda ünlü kişi de takip edilebilir. Tüm bu nedenlerin dışında Instagram tarafından yapılan yenilikler, insanların ilgisinin sürekli taze kalmasına neden olmakta ve bu da kullanıcı sayısının artmasını sağlamaktadır.

Instagram Şifre Kırma Nedir?

Instagram’ı kullanmak için insanların öncelikle bir hesap açması gerekiyor. Bu hesaba giriş için ise kullanıcı adı ve şifre kullanılıyor. Yani insanlar kendi hesaplarına giriş yapabilmesi için hem kullanıcı adlarını hem de şifrelerini unutmadan doğru bir şekilde ilgili bölümlere yazmalıdır.

Kullanıcıların merak ettikleri Instagram şifre kırma ise farklı kişilerin şifrelerini çalma işlemidir. Aşağıda bu işlemin nasıl ve hangi yollarla yapılacağı anlatılmaktadır. Fakat buradan yapılan işlemin illegal olduğunu belirtmek gerekir. Sadece şaka amaçlı olarak kullanılabilir. Onun haricindeki kullanımlarda ortaya istenilmeyen ve tahmin edilmeyen olumsuz sonuçlar çıkabilir.

türk gerçek takipçi satın al

Instagram Şifre Kırma Nasıl Yapılır?Instagram Şifre Kırma Nasıl Yapılır?

Burada anlatılacak yöntem farklı araç ya da siteler kullanarak şifrelerin ele geçirilmesi değil. Sistem tarafından şifresini unutan kişilere sağlanan kolaylık üzerinden şifrelerin ele geçirilmesidir. Dolayısıyla da hemen herkes bir noktaya kadar bu yöntemi uygulayabilir. Fakat adımların sırasıyla takip edilmesi çok önemlidir. Instagram şifre kırma işlemine ait adımlar şu şekildedir:

Bu yazıyı da sevebilirsiniz: Markanız İçin İlham Alacağınız Instagram İçerik Fikirleri

  • Herhangi bir internet tarayıcısından Instagram’ın yardım sayfasına giriş yapılmasına giriş yapılması gerekiyor. Bu sayfa Instagram’ın resmi yardım sitesidir ve pek çok işlem hakkında burada detaylı bilgiler yer alıyor.
  • Buraya giriş yaptıktan sonra çok farklı seçenekler olduğu görülecektir. Sol taraftaki menülerde farklı alanlara ait işlemler yer alıyor. Bunlardan “Giriş ve Sorun Giderme” butonuna basılmalıdır.
  • Bu butona bastıktan sonra yeni bir sayfa açılacak ve kullanıcıların buradan da “Giriş Yapamıyorum” butonuna basmaları gerekecektir.
  • “Giriş Yapamıyorum” bölümüne geçiş yapıldıktan sonra bunun sebeplerinden oluşan farklı seçeneklerin geldiği görülecektir. Bu seçeneklerden “Şifremi unutursam ne yapabilirim?” seçeneğinin tercih edilmesi gerekiyor.
  • Bu seçenekte bir takım çözüm önerileri yer alıyor. Bu önerilerin en altında ise mavi renkte “Hesabınızı bulamıyorsanız” seçeneği bulunuyor. Bu linke tıklayarak sonraki aşamaya geçilmelidir.
  • Açılan yeni sayfanın yine alt tarafından mavi renkte “Hesabınızın başkasının eline geçtiğinden kuşkulanıyorsanız” şeklinde bir link yer alıyor. Bu linke tıklanması gerekiyor.
  • Açılan yeni sayfada farklı seçenekler görünecektir. Bu seçeneklerden “Artık giriş yapamıyorsanız durumu bize bildirin” linkine tıklanmalıdır.
  • Bu noktadan sonra bir form açılacak ve onun doldurularak Instagram ekibiyle mail üzerinden iletişime geçilmesi gerekiyor. Instagram şifre kırma için bu aşamadan sonrası çok önemlidir.
  • Doldurulacak formda, hesaba ait kullanıcı adının da yazılması gerekiyor. Bunun için ise kişinin hesabının internet tarayıcısından ziyaret edilmesi yeterlidir. Tarayıcıdaki adres bölümünün sonunda kullanıcı adı yer almaktadır. Buradan alınan kullanıcı adı forma yazılmalıdır.

Yukarıda bahsedilen işlemler yapıldıktan sonra Instagram maile karışık bir kod gönderecektir. Bu kod bir kağıda yazılarak kullanıcının yüzü görünecek şekilde resim çektirmesi gerekiyor. Bunun için ise photoshop ya da benzeri programlardan yardım alınabilir. Eğer bu resim gönderilemez ise işlem başarısız olacaktır.

Bahsedilen adımların hatasız bir şekilde yapılması durumunda Instagram yeni bir şifre yollayacak ve üstelik mail adresi belirlemenize de izin vermiş olacak. Böylece şifre kırma işlemi başarı ile tamamlanacaktır.

Instagram Hesabım Çalındı Ne Yapmalıyım?

Endişelenmeyin. Hesabınızı geri alabilirsiniz. Bu sorunun cevabını içeren detaylı anlatılmış makalemizi okuyabilir ve çalınan instagram hesabınızı kolaylıkla geri alabilirsiniz. Eğer Instagram hesabınız çalındıysa sizi böyle alalım: Instagram Hesabım Çalındı Ne Yapmalıyım?

Instagram Şifre Kırma İçin Kullanılacak Diğer YöntemlerInstagram Şifre Kırma İçin Kullanılacak Diğer Yöntemler

Yukarıda bahsedilen yöntemin dışında da farklı şifre kırma yöntemleri var. Fakat unutulmamalıdır ki Instagram hesap güvenliğini arttırmak için her geçen gün daha farklı sistemleri devreye sokuyor. Dolayısıyla da şifre kırmayı hackleme yoluyla yapmak neredeyse imkansızdır.

Eğer ele geçirmek istenen hesabın mail adresi biliniyorsa deneme yanılma yoluyla şifre bulunmaya çalışılabilir. Burada tahmin yeteneği çok önemlidir. Bu yöntemin başarı şansı çok az olsa da bazen çok başarılı sonuçlar alınabiliyor. Güçsüz ve zayıf şifre kullanan kişilerin hesapları bu şekilde ele geçirilebilir.

Instagram şifre kırma için kullanılacak bir başka yöntem ise mail şifresinin bilinmesidir ki bu şekilde yeni şifre talep edilebilir. Bu da son derece zor bir yöntemdir fakat tanınan arkadaşların mail şifresi farklı şekillerde ele geçirilebilir.

Şifre Kırma Siteleri ve Uygulamaları

Şifre kırmak insanların ilgisini çeken bir olay olduğu için kullanıcıların pek çoğu tarafından bu konuda araştırmalar yapılıyor. Bu da şifre kırma sitelerinin ortaya çıkmasına neden olmuştur. Bu siteler ya da programlar, şifreleri bulabileceğini iddia etmektedir. Söz konusu durum da insanların bu sitelere ilgi göstermesine neden olmaktadır.

Bu tür siteler tamamen tuzak amaçlı kurulmuşlardır ve şifre kırma yapmalarının imkanı yoktur. Bunun yerine siteye giren kullanıcıların şifrelerini çalmak ya da onların bilgisayarlarına virüs bulaştırmak gibi farklı amaçları vardır. Bundan olayı da kullanıcıların mutlak suretle bunlardan uzak durması gerekiyor.

Bu yazıyı da sevebilirsiniz: TikTok Hesap Gizleme Nasıl Yapılır?

Genel Değerlendirme

Şifre kırmak ya da çalmak dışarından göründüğü kadar kolay bir işlem değildir ve Instagram bu konuda sürekli yeni önlemler alıyor. Ayrıca bu işlemler şaka dışında kullanılırsa suç sayılabilir ki o zaman kullanıcıların başı ciddi olarak derde girebilir. Dolayısıyla da sadece şaka amaçlı olarak bu yöntemler kullanılmalıdır.

Instagram Hesap GüvenliğiInstagram Şifre Kırma nasıl yapılır

Instagram hesabının şifresini kırmaya çalışırken birçok uygulama ya da program ile karşılaşabilirsiniz. Bu tarz yerlere kesinlikle kişisel bilgilerinizi ve kullanıcı bilgilerinizi vermemelisiniz. Aksi takdirde istenmeyen sonuçlarla karşılaşabilirsiniz.

Instagram şifre kırma konusunda sizleri bilgilendirmeye çalıştığımız bu yazının sonuna geldik. Konu hakkındaki ve tüm sosyal medya platformlarında yaşadığınız sorunları yorumlar kısmından bizlere iletebilirsiniz. Ekibimiz tarafından incelenen sorularınız en kısa sürede yanıtlanmaktadır. Instagram’ın yeni özelliklerinden haberdar olmak ve merak ettiklerinizi öğrenmek için sitemizi takipte kalın. Ayrıca Instagram Türk takipçi satın alma ve Instagram gerçek izlenme satın alma konularında yardıma ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçebilir ve tüm sosyal medya uygulamalarındaki ihtiyaçlarınızı sitemizden karşılayabilirsiniz.

instagram türk gerçek takipçi

Instagram şifre kırma konusundaki videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.

Sosyal Medya hakkındaki bir önceki yazımız olan ile de ilgilenebileceğinizi düşünüyoruz.
[Toplam: 6 Ortalama: 4.3]
198 yorum

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    1. Yaa benimde hesabımı çaldılar çok emek vardı o hesabımda nolur yardım edebilir misin yalvarırım yaa

  1. Benim merak ettiğim aslında şu. Bu yazılanları otomotik olarak yapan programlar var. Bizim instagram hesabımız veya herhangi bir sosyal medya hesabımız bu şekilde çalınır ise naslı geri alabiliriz .

  2. İnstagram şifremi kaybettim sizin yazdığınız yöntemle en azından unuttuğum hesabımı açabilirim inşallah. Teşekkürler yazı için

    1. o hesap çalma uygulamaları ne bilen varsa söyesin çünkü bende eski sevgilimin instagram hesabını çalmam bilen varsa yardım etsin lütfen

      1. nasıl olacak o iş bana yaz lütfen ..eski sevgilimin mesajlarına bakıp geri verecem zaten umurumdada değil .ama birşeye bakmam lazım
        litfen önemli

  3. Bi kere arkadaşa yapmıştık öyle şaka hesabından saçma sapan storyler atmıştık listesindekilere yazmıştık ahahahaha

  4. şaka amaçlı yapılır zaten bunlar gidipte tanımadığınız ya da samimi olmadığınız birine yapmayın he 🙂

  5. şifre kırma uygulamarı cidden bomboş uygulamalar daha işe yarayan görmedim ama ilk yöntem başarılı olabilir

  6. Şifre kırma olayının bu kadar basit olabileceğini düşünmüyorum ya oluyor mu acaba diye de düşünmeden edemiyorum 🙂

  7. ben geçen gün bir yazıda okumuştum bi uygulama varmış şifreleri kırıyormuş hackpas mi ne adı bilgisi olan var mı

  8. denedik oldu valla bir sürü boş yazı var internette konu ile alakalı en güvenilir yöntem bu ne şifre veriyorsun ne bir şey indiriyorsun mantıksal bir yolla işi çözmüş

  9. çok uğraşmayın arkadaşlar bu işlerle başınız belaya girer zamanında bizim girdi ama yakınınız ise tabi şaka amaçlı olabilir 🙂

  10. Hesabını güvenee alın arkadaşlar mail onayı ve numarayı onayı yapın hesabınıza bir şey olmaz kırsalar bile geri alabilirsiniz mailinizide güvene alın

  11. Şifre kırmak bu kadar önemli mi yorumlara bak başınız belaya girer arkadaşlar benden söylemesii dijital suçlara baya ilgili emniyett

  12. peki bu instagramda biz birilerini engeliiyoruz ya o kişinin hesabını kapattırmak için neler yapabiliriz

  13. instagram yoluyla yapmak en güvenli yöntem sanırım diğer yollarda sizin şifreniz bile gidebilir örnek şifre kırma siteleri vs.

  14. Çok iyi ve güzel bir çalışma olmuş 5 yıldız Instagram şifre kırma işlemi yapmak bu kadar kolay demek

  15. Instagram hesabının şifresini kırmak istediğim biri var hesabın sadece adını biliyorum sevgilimin hesabı mailli kapatmış giremiyorum o yüzden telefon numrasıda ekli değil kırabilirmiyim acaba varmı kırabilecek birisi

  16. Bu kadar kolay değil özel programları var hackerlar için şifre kırma programı nı ücretli satıyorlar ve çoğu kişi sahtekar

  17. Şifremide epostamıda unuttum değişremiyorum bilgilerimi nasıl kurtaracam ben bu hesabı elinde şifre kırma programı olan varmı?

  18. Harika bir blog olmuş, şifre kırma sitelerinin ve uygulamalarının güvensiz olduğunu vurgulamak çok yerinde.

  19. Yasal düzenlemeler konuyla ilgili çok katı bilişim suçları, siber suçlar bu konunun peşine artık çok düşüyor not olsun buda 🙂

  20. Arkadaşlar en mantıklı şifre kırma yöntemi bu diğer yöntemlerden zarar görebilirsiniz ama bundan aslaa

  21. Şifre kırma olaylarına inanmıyorum genelde ama bu yazılımsal değil sonuöta mantıksal bir kırma olayı hadi deneyelim bakalım 🙂

  22. avatar
    Burak Köroğlu

    Bu kadar güzel uyarılar yerinde tebrikler insanları böyle şeyleri yapmadan önce uyarmak çok etik bir davranış olmuş 🙂

  23. Güzel bir blog olmuş insanları yasadışı yollara teşvik etmeyen bu konuda ki nadir yazılardan cidden tebrik etmek lazım…

  24. Şifre kırdık sonra o hesabı hemen güvene almayı unutmayın mail numara her şeyi değiştirin 🙂

  25. Ben şifre kırarsam kendi hackerlığımı ilan eder bağımsız oluurum 🙂 kıramazsam da yine mülteciliğe devam 🙂

  26. Bizim internet kafeci abi vardı zamanında çok şifre kırardı msn şifreleri hey gidi msn günleri temiz ve masum 🙂

  27. Şifre kırma işlemleri için bencede uygulama vs kullanmak zaraarlı ama böyle yöntemler kullanarak arkadaşlarıınıza şakalar yapabilirsiniz 🙂

  28. Şifre kırabilirsem cidden sizi tebrik edicem kendi eski unuttuğum şifremi bu yöntemle bulursam kırmış olur muyum yinede 🙂

  29. Detaylı bi anlatımmış harbiden bomboş şifre kırma salvolarına güzel bir blog okuyarak son verdim cidden kaliteli bir yazı tebrikleeer adminsss

  30. Benim şifremi kıran biri olursa onu dava ederim mahkemelerde süründürürüm sanırım bilginiz olsun iyi forumlar 🙂

  31. lisede bilişim okumuştum tüm arkadaşlarım kanka bi şifre kırda yolumuzu bulalım falan diyordu yıl oldu 2020 hala bunlarla uğraşıyoruz allah bizi napsın bilmiyorum…

  32. Ben en son şifre kırdığımda eski sevgilimin annesi aramıştı anneme söylicem seni dedi bende şaka sanmıştım tak kadın aradı yüzüne kapadım bende hey gidi eski günler

  33. Şifre kırma işleminin cidden en zarar görmeyeceğiniz hali bu blogda yerinde uyarılarla anlatılmış gidipte saçma sapan sitelere bilgilerinizi vermeyin

  34. Instagram hesap şifresini kırim derken hesabınızdan olmayın 😀 Googledeki ücretsiz ve güven vermeyen uygulamaları indirmeyin hesabınız elden gider.

  35. Çok doğru uyarılar falan cidden tebrik ederim böyle şeyleri insanlara teşvik etmediğiniz için teşekkürler..

  36. Merhaba, Detaylı anlatımınız için teşekkür ederim. İnternetteki çoğu şifre kırma programları sahte kullanıcı hesaplarını çalmak için yapıyor dikkatli olmak gerekiyor.

  37. Yazı için teşekkürler youtubeda çok fazla video var şifre kırma ile ilgili bir de bunu deneyelim bakalım sonuç alabilecekmiyiz

  38. Haha moruk intagram ı cmd kodlarından bile hacleye biliyorum ee nedemişler bir işin ustası olmalı AMACIM SADECE ATATÜRK DÜŞMANLARINI BU ALEMDEN SİLMEK..

    1. Ya bide bana yardımcı olsanız bende forum filan gelmiyo ekrana sürekli aynı şeylere tıklatıyo en başa dönüyorum

  39. Şifremin başkalarının eline gectiğini düşğnüyosanız seceneğinden sonra bende başka secenek açılmıyo bize bildirin ve forum gibi…hesabı şikayet edin var o da yine aynı yere atıyo .sürekli basa geri dönüyorum.bu güvenli e postayı yazacağimız forum neresi oluyo ya

  40. Çocuklar böyle şeylerle uğraşmayın bakın ne güzel uyarmışlar siz bunu gidip kötü şeylere alet olmak için uğraşmayın.

  41. Şifre kırma olayı çok abartı değil mi ya ne yapıcaksınız milletin şifresini kırıp rahat durun bi.

  42. avatar
    Emre Taşdemir

    Instagram şifre kırma hiçbir zaman yasal olmayan ve olmayacak kişisel bilgilerin gizliliği hakkını hiçe sayan bir suçtur bilginize…

  43. Benim şifremi kıran eski sevgilim, instagramdan kendine benden mesajlar yazmış salağa bakar mısın ya neler çektik 🙂

  44. Instagram şifre kırma işlemini çok düzgün ve saçma sapan anti yöntemler kullanmadan anlatan tek yazı cidden şaşırtıcı teşekkürler.

  45. Instagram da değilde gmailde kırılsa cidden insanlık savaşı çıkar instagram şifresinin o kadar değerli olduğunu sanmıyorum

  46. Şifre kırıcı 2019 100½100 dogru kardeşim dosyayı indirip next next diyip kurmanız yeterli dosyanın içinde size detaylı bi şekilde anlattım hadi yine iyisiniz 🙂

  47. Bnm instgrm eski numaram ekli numarama kod gelmesi gerek ama eskisine gidiyor o nmrada kullanılmıyor tekrar nasıl alabilirim instgrmı

    1. avatar
      Instagram Takipçi Satın Al

      Merhaba,
      Instagram giriş sayfasından şifremi unuttum diyerek, telefon numaranıza veya e-posta adresinize kod gelmesini talep edebilirsiniz.

  48. “Açılan yeni sayfada farklı seçenekler görünecektir. Bu seçeneklerden “Artık giriş yapamıyorsanız durumu bize bildirin” linkine tıklanmalıdır.”
    bulinki bulamıyorum

    1. avatar
      Instagram Takipçi Satın Al

      Merhaba Hava,
      Yaşamış olduğunuz sorun tam olarak nedir? Şifrenizde mi hata alıyorsunuz?

  49. merhaba ben eşimin insatgram hesabının şifresini bulmak istiyorum bu konuda yardımınızı rica ederim

    1. avatar
      Instagram Takipçi Satın Al

      Merhaba Fatma Hanım,
      Yazımızda belirtilen adımları sıra ile uyguladığınız takdirde Instagram hesabı şifresine ulaşabilme ihtimaliniz olacaktır.

  50. arkadaşlar bende “artık giriş yapamıyorsanız bize bildirin” yazısı çıkmıyor yardım eder misiniz

  51. Merhaba benim durumum biraz daha farklı sanırım 🤔 watsap dahil olmak üzere bütün bilgilerime girdiler telefonu hatta telefon numaramı değiştirdim fakat instagramıma giriyorlar giriş bağlantısı olan cep numaramı değiştirmiştim zaten kendi numaralarını giriş bağlantısı olarak ayarlamışlar numaranın son iki hanesi görülüyor bu numarayı tam olarak görme şansım var mı acaba? Ayrıca bir Facebook hesabına da ikinci giriş bağlantısı olarak ayarlamışlar.Ki telefonumu değiştirirken instagramımı silmiştim buna rağmen geri almışlar… Savcılığa gittim fakat bir sonuç elde edemedim.. Tabi bu anlattıklarım sosyal medya terörünün sadece çeyreği…Yardımcı olabilecek ya da gercekten hacker olan biri var ise🤔yardımcı olun bana lütfen… İ

  52. Benim hasab çalınd 1 aydır alamıyorum tüm bilgileride değiştirmiş islamla ilgili sayfam duruyor nasıl.size.ulaşırı

    1. avatar
      Instagram Takipçi Satın Al

      Merhaba Enes Bey,
      Yaşamış olduğunuz sorunla ilgili Instagram Destek Ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.

    1. avatar
      Instagram Takipçi Satın Al

      Merhaba Nurcan Hanım,
      Makalemizdeki adımları uygulamanız durumunda, herhangi bir Instagram hesabının şifresini kırma ihtimaliniz olmaktadır. Deneyebilirsiniz.

    1. avatar
      Instagram Takipçi Satın Al

      Merhaba,
      Instagram destek ekibi ile iletişime geçerek kimlik doğrulaması ile hesabınızı geri alabilirsiniz.

    1. avatar
      Instagram Takipçi Satın Al

      Selam Günel,
      Instagram şifrenizi sıfırlama seçeneği ile, eposta veya telefon numaranıza şifrenizi isteyebilirsiniz.

  53. Salam öz intagram səyfəmin şifrəsi yadımnan cıxıb uşağlarımın uşağlığ şəkiləri orda idi yardım edin acım

  54. abi vidon gözükmüyo keşke seni önce keşfetseydim diğer siteler gb boş bilgi vermiyorsun helal olsun size abi gmailime atabilirmisiniz

    1. avatar
      Instagram Takipçi Satın Al

      Merhaba, Instagram destek merkezi ile iletişime geçerek hesap kurtarma talebinde bulunmalısınız.